Monday, May 01, 2006

老外殺手

老外殺手,這是Jill給我的封號,但我卻不以為然
最近自從剪了新髮型,有著一個又黑又直的的瀏海,配上我天生的小鳳眼加鵝蛋臉,看起來活像個China Doll(中國娃娃)

昨天晚上帶全家人去市區裡一間異國餐廳水煙館The Bed吃雲滇美食,算是答應他們找到工作要請他們吃飯的承諾,吃完飯大家坐著捷運回家,到了台北車站轉車時,同車的一位老外下了車卻遲遲不往前走,我和妹妹一邊有說有笑的下了車,只見老外跟在我們後面,猛然的一句"What's so funny?" 我回過頭看他,笑著說"nah...just talking about my dad." 沒想到這老兄馬上接"and you are so pretty (硬要和他先前說得那一句話有對比就是了)," 我只是說"you're fattering me." 便笑著往前走

他更是緊跟著我們一起坐手扶梯,還硬要說"shiao shin shiao shin (譯為:小心小心)"

赫然想起昨天早上我還去運動來不及洗頭,那個瀏海看起來應該很髒,真的不知當那位老兄是瞎了狗眼還是怎樣


P.S.:昨天半夜睡不著,爬起來看記錄片"翻滾吧,男孩",很可愛的一部片,裡面那個教練雖然講話有點俗俗的,不過不得不誇說那個練體操的身材真是好,和今天中午去吃麵攤的老闆一樣,若是你也有瞧見他那拿著菜刀猛跺雞肉的樣子就知道了,I know I sounds really pathetic,連跺雞肉的老闆都要看....

5 Comments:

At 3:55 PM, Blogger April said...

ㄟ i reckon we might as well form a group of caucasion groupis? haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

 
At 3:20 PM, Anonymous Anonymous said...

dear
thanks for calling me about the wish-list...I will try to post it on my blog...Someday...since the spring lots of things have happened in my life and I figure out they are relevant to my bad life styles..right now I keep striking back with bold moves...that's why I need some time renewing my wish-list..making life simple and natural...give life a shot...btw,congrats for your new life with Simon...always believe love, the ultimate truth :P
hughug ur Louisa

 
At 4:04 AM, Blogger Tiffany (edited by cici) said...

Thanks for stopping by. I am glad that you like the new template. So did you see the site displayed properly using Apple? I have friends complained that they couldn't see Tiffany's blog as it should be because the site format (i.e. frames and lines, etc.) were off on their screens.

I am very happy for you that you and Simon are in the process of reconciliation. Hope that everything works out for you two.

As charming as you are, I am not surprised that people like to follow you around. :)

 
At 12:07 PM, Anonymous Anonymous said...

恩...
其實看到你的留言很久了
雖然很興奮
可是卻遲遲想不出要寫什麼
還有要點什麼人哈哈
雖然平常都覺得好多事情想做
真的要寫卻寫不出來
而且竟然想很久要點什麼人
赫然發現我其實沒朋友哈哈哈
不過我正努力構思中 會把它寫出來低ㄏㄏ
不過會放在另一本相簿上
因為我網誌都寫在那邊(在舊相簿的的好友相簿和MSN膩稱上都有PO另一本相簿網址)
我還沒完成遊戲就急著來留言
其實是想告訴我 我也好想跟你喝咖啡... 羞><


PS1 ㄧ陣子沒來你網誌 才赫然發現好像發生很多事
PS2 我以前也都去Double la mode耶 我們的孽緣什麼時候才會結束...

 
At 11:01 PM, Anonymous Anonymous said...

Keep up the good work united health care life insurance bluecross blue shield supplemental insurance medicare Keyword effects of effexor tigers football team Spotting fake coach handbags affordable conference calling Integrated headset instructions dino ferrari replica Auto mazda miata part medicare approved insurance cards

 

Post a Comment

<< Home